Komplicerad förklaring av idag

Godnatt från mig! Ligger just nu i min säng hemma hos pappa. Idag har varit en full dag och jag behöver sova. Gymmade efter skolan runt halv två tiden ungefär. Duschade och blev hämtad av pappa. I bilen satt min syster, min systerson och min hund! Skoj! Åkte hem till farmor och var där i några timmar. Sedan åkte vi hem till min syster och jag och pappa gick upp i deras lägenhet medan min syster och hennes sambo åkte till Ikea. Jag och pappa gick ut på en långpromenad med Liam i barnvagnen och Eddie i kopplet, vi var ute i cirka en timme. Sedan kom Fia med mat och sedan kom min syster och hennes sambo hem och Fia, pappa och jag åkte därifrån. Fia åkte till Gotland därifrån... Och pappa och jag till ett av pappas jobb. Sedan åkte vi hem till lägenheten i stan och åt semlor. 
Och nu avslutar jag denna blogg. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback