Lite på sidan.

Godmorgon! Vaknade vid ungefär nio och kände att jag hade sovit länge eftersom  jag i lördags bara sov till klockan åtta. Lite senare när jag var klarvaken så kom jag på att klockan har ställt fram sig en timme, så egentligen sov jag bara till åtta igen... MEN, mina vänner, hoppa upp och ner, det är SOMMARTID. Åhhhh jag har väntat. Vackert väder, det är helg, jag är med min älskling, jag hade en grym dag igår och jag mår bara bra. Tyvärr lär jag nog inte gå längre ut än balkongen idag, på grund av två saker:
 
1: Jag har plugg att göra. Både historia/samhällskunskap och svenska.
 
2: Jag har så grymt ont i foten från i fredags, det gör riktigt ont och jag kan knappt röra mig eftersom såret sitter på hälen och varje gång man ska gå någonstans så måste foten röra sig, så det känns typ som att jag töjer ut mitt egna sår. Not so funnny
 
Men men... Hoppas jag får lite solljus på mig ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback