Speciellt ämne

Igår när jag var hemma hos min kompis så började vi att prata om ett ämne som många drabbas av. Det handlar om detta med dieter och mat, vi sa inte precis något negativt och vi var alla överens. Så länge man INTE är överviktig så ska man inte gå på dieter, vi tyckte och tycker nog att om någon känner sig för att förändra sin kropp så ska den personen träna och sluta äta skräpmat. Men INTE sluta äta. Det är gott och äta och vi vill att alla ska tycka det! Självklart kommer det finnas de som har problem med det men jag personligen hoppas att dessa problem i framtiden försvinner.
För som sagt tycker jag att om man är övervitkig och det är fara för ens liv så ska man självklart få ta det beslutet att gå på diet och kombinera det med träning. 
Men ni vackra flickor/tjejer/kvinnor/pojkar/killar/män sluta inte äta för att du som INTE är överviktig vill förändra din kropp utan sluta äta skräpmat och börja träna. Ta hjälp av en kompis/personlig tränare, gå ut på promenader, rör på dig. 
 
Mest av allt, tryck INTE ner andra för vad du vill ha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback