Bajamaja

Solbrända häråt! Jag det stämmer, jag som har kämpat med att bli lite brun idag blev faktiskt bränd. Dock röd bränd... Eftersom ni vet vad som har hänt idag, genom att ha läst det äldre inlägget så tänker jag inte prata om det, dock så blev jag djupt förvånad när jag fick en snapchat video från Alex där han hade filmat de gamla bilarna. Så jag ringde upp han och så fick jag träffa honom också. Dessutom fick vi träffa några "gamla" kompisar som också var och kollade på de gamla bilarna. 
 
Jag och mamma kom hem runt halv sju. Trötta som vi var så satt jag en längre stund i hallen och funderade på om jag verkligen behövde röra på mig. Men som min superkvinna till mamma lagade hon super god mat och var allmänt bäst.
 
En sak jag kan bli lite irriterad på när man är på stora event. Är att det nästan aldrig finns tillräckligt många bajamajaor. Hallå? Vi är några tusen här kan ni sätta upp mer än 8 toaletter? Nä usch vad jag blev sur på det. Hellre för många än för få. 
 
Men annars har jag haft en sådan grymt bra dag och en sådan grymt bra helg. Nu återstår bara 5 dagar innan det blir helg. 
 
 
// Högst upp: Mamma och jag - Längst ner: Mina extraföräldrar sedan födelsen //
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback