Coolare än smör

Men tjena snyggingar. Jag har verkligen inte mått något bra då jag har varit otroligt trött. Igår somnade jag halv tio och vaknade tjugo över sex och var fortfarande lika trött. Varför vet jag inte men jag har för mig att för mig är det 19 skoldagar kvar till jag får sommarlov så för mig är det bara att hålla ut.
 
Idag hade jag två nationella prov. Både hör och läsa i engelska, enligt mig gick det helt okej. Slutade runt halv tolv och gick då ner och åt med lite kompisar. Sedan begav jag mig till bussen och åkte till min gamla skola och träffade upp Alex där, vi var ungefär där mer än en timme och hälsade på alla. Det var enormt kul! Men jag tror min gamla skola har grymt... Och NEJ det är inte jag som har krymt.
 
Jag åkte sedan hem och pluggade. Har naturkunskap prov imorgon vilket är okej, har pluggat en massa. Tills mamma kom hem vid sex tiden och vi åkte och tvättade bilen. Var ganska kul faktiskt. Sedan åkte vi hem och åt pyttipanna. Goooott. Fick plugghjälp av min älskling också... Tack mitt hjärta.
 
 
// Häftigaste tjejen i stan //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback