Crazy days

AHHHH. Godmorgon. Nä då, vaknade halv elva imorse vände mig om och kröp in i famnen på min pojk. Några minuter efteråt så gav vi oss upp och gjorde frukost. Sedan så gjorde vi oss iordning för att någon timme efteråt åka in till Trosa med mamma och träffa hennes kompis. Det var jättecozy. Jag och Alex gick runt lite. Jag gick in på Team Sportia och införskaffade mig lite maskar så ikväll eller någon annan dag kan jag meta.
 
Måste poängtera att jag är så ledsen att jag inte har en fungerande kamera. Men jag får ta tag i det där. Tittar på så mycket fint här ute och tänker bara på hur det vore om jag hade min fina kamera. Snart så. Om jag inte lämnar in den snart så tänker jag laga den själv. Hur bra det nu ska bli... 
 
// DATORN ELLER INTERNET (vilket som) VÄGRAR LADDA UPP BILDER //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback