Hästhuvud?

Hej finisar! Hoppas ni mår bra och har haft en bra dag. Själv har jag haft det jättebra! Jag gick i skolan till tre tiden i skolan hade jag naturkunskap och idrott. Idrotten var skitkul, vi hade lite fridrott och att hoppa häck var roligast. Hehe...
 
Jag lever fortfarande i killergame vilket är skitkul och det roligaste är nog att på fredagar, alltså idag, så finns det inget skydd utom ett som bara en person i hela killergame får ha. Det skyddet lottas ut av de som styr killergame och jag har fått den äran att få bära detta skydd så jag har varit den enda som haft skydd idag. 
 
 
Efter skolan åkte jag hem till Alex och hos Alex var hans morföräldrar som egentligen bor i Polen men är här på besök. Så när jag kom dit så stod Alex mamma och grilla och sedan satt vi ute på deras altan och åt väldigt god mat. Mums! Det blev nämligen lammkött på spet, gott gott gott. Så jag kom nyss hem och tänkte sätt mig och se en film som jag påbörjade igår. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback