Landet

Nemen oj! Trevligt att träffas, jag heter Ida... Nä då, så länge har jag inte varit borta men igår hände det ganska mycket så jag hade ingen tid över till att blogga. Hade matematik nationella muntligt igår och jag tror det gick jättebra. Efter skolan så gick jag, Molly, Alexander och Martin till min syster och medan de satt i lekparken så hämtade jag Liam och så var vi ute i lekparken och lekte och pratade. Sedan så gick de och jag gick ner till pappa och Liams pappa som satt och fika på ett hak i närheten. Där åt vi även.
 
Idag har jag haft idrottsdag på Zinkendamns ip. Det var kul! Men många tyckte det var kallt och det kan jag hålla med om mot slutet. Hmmmm...
Iallafall just nu sitter jag på landet och det är väldigt blåsigt här eller det har iallafall varit. Men det är mysigt ändå. Just nu kollar vi (jag, Alex och mamma) på Grey's anatomy, JÄTTESPÄÄNNANDE!!
 
 
Jag - "Oj gud du ser ut som en tjej*
 
Alex's svar i ansiktsuttryck - 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback