Riddare

Håll ut mina tappra riddare! Klockan är inte midnatt än vilket betyder att jag har tillfälle att hinna blogga ett inlägg idag innan jag somnar. Så... Idag har varit en bra dag, jag och Alex vaknade runt 10 och gick efter ungefär en halvtimme upp å åt frukost. Sedan gav vi oss ut och matade hönsen och sedan gosade vi med de söta fåren/lammen. Hade tänkt mig att ni får massor av bilder när jag kommit hem för just nu har jag inte riktigt tid. Efter det så hoppade vi studsmatta och vi låg även på studsmattan och njöt av solen. Vi åkte sedan iväg till ett par kompisar för att mata deras två nattlamm, jättesöta var de! Vi har även spelat en massa monopol och ätit middag hos pappa och Fias kompisar, det serverades väldigt god mat. Kolasås och bär till efterätt. Sedan har vi matat våra lamm/får och fått in de i "hagen" igen. 
 
Nu hade jag tänkt att vi ska kolla lite på en serie! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback