Skola

Dessa vårar. Jag vill ha lov! Jag är trött och det är väldigt mycket som händer i skolan, stressad hela tiden. Kanske inte är så många som märker det men usch så trött jag är. Fick en kommentar från en av mina lärare, han sa att det bara är fyra veckor kvar och bara att hålla ut. Vet inte om jag tycker det är så bara. Jag vill kunna sova nu! Känns som att väldigt mycket händer nu, mycket i skolan med många inlämningar och så mycket nationella och sedan ska jag kunna ha ett socialt liv vid sidan om... 
Missförstå mig inte nu, jag älskar att vara i skolan, det är kul och intressant med det är för mycket som händer överallt. 
 
Men nu ska jag sova. Som sagt trött. JAG ÄR TRÖTT SKOLVERKET!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback