Snart springer han

Heeeemmmaaaa! ... I min varma säng. Underbart. Sitter just nu och kollar på Spårlöst, älskar detta program. Så lättande att se i slutet när de som är adopterade får träffa sina biologiska föräldrar. Börjar nästan alltid gråta, det är ju så bra. 

Iallafall så blev jag himla glad idag när vi kom fram med båten och fick täckning på mobilen. Fick nämligen en video av min syster på sms. En video på min systerson som gick! Han gick! Duktiga lilla killen! Imorgon får jag träffa honom och pussa en massa på honom. Ett år, det är helt skjukt! 


// Hade tyvärr ingen bild på min systerson Liam i mobilen. Istället får ni en bild på pappa och mig när jag ungefär var ett år tror jag. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback