Spagetti och köttfärssås.

Idag har varit en bra dag. Jag var såklart i skolan idag och hade olika lektioner. På lunchrasten gick jag ner till Sickla köpkvarter för att träffa min broder en snabbis som jobbade där idag. Sedan så hade jag några lektioner till och så kom han till min skola för att kolla in den lite. Jättekul!
 
Efter skolan satt jag kvar då jag trodde pappa skulle komma dit så vi kunde övningsköra han kom inte så efter tre kvart åkte jag därifrån. Åkte då till Cafe String där jag mötte upp några kompisar. Dum som jag är så tog jag inte någon bild men vi satt och åt gott (jag tog en kokosboll) och pluggade matematik. Jättekul! 
 
Nu lagar jag och min far mat. Spagetti och köttfärssås, godast. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback