Spagetti och köttfärssås

Äntligen hemma från skolan! Sitter just nu i min säng och tänkte blogga lite snabbt innan jag ska förbereda för middagen. Är fortfarande hemma hos pappa, skulle egentligen vara hos min syster för att fira min systerson som (om ni inte missat det) fyllde år igår. Men min syster blev tvungen att jobba ikväll så istället ska min bror komma hem hit och vi ska sedan äta middag för efter det gå på fotbollsmatch. Det är Hammarby emot Husqvarna FF. Jag är ju Hammarbyare och har inte varit på en match detta år så det ska bli kul. Jag kommer gå med min bror och pappa. 
 
På lunchrasten köpte jag en present till min systerson, vilket var jättekul! Hoppas att han kommer bli kul. Men nu ska jag sluta blogga och börja fixa maten. Spagetti och köttfärssås. Goooooott. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback