2 november 2014

 
Idag har jag ingen söndags ångest. För att jag är bäst.
Vaknade såklart imorse och gick upp och åt frukost, plockade undan och gjorde mig iordning för att sedan bege mig till frisören med mamma. När vi väl kom dit så var hon sen så vi gick på en promenad och mötte upp Alex på vägen. Sedan tillbaka för att vänta ännu lite mer. Sedan klippte jag mig och resultatet ser ni på bilden över. Kooort men fint om jag får säga det själv. Skönt att ha det ur vägen faktiskt. Sedan så åt jag, Alex och mamma vid en 'resturang' bredvid. Pommesfrities och korv blev det för mig. Gott gott.
 
Sedan åkte vi till min bror och gosade med katterna. 
Var så kul att äntligen få träffa de igen! Men vi var inte där speciellt länge för efter ett tag så åkte vi och handlade och sedan hem för att packa en massa. Tack fina Alex för hjälpen! 
 
OCH GRATTIS TILL HAMMARBY!!!!!!!! JAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback