Dagen

Dags för John Blund att komma.
Det vill säga: dags att sova. Snart iallafall. Är så trött. Har haft mycket att göra idag. Började dagen med skola och vi har bara suttit och skrivit hela dagen. Det funkar inte riktigt för mig. Måste få röra på mig, dock så tror jag inte det spelar någon roll även vilken skola man går i. Tvåan i gymnasiet är nog så här. Blir bättre! Dessutom så har jag varit så trött idag så det kan också bidra lite till att det inte funkar för mig. 
Efter skolan så hämta pappa mig och vi åkte till mamma och hämtade massa saker. Bl.a en hylla som var så sjutton tung. Men men. Nu finns den i mitt rum hos pappa och är jättefin. Bild imorgon! 

Nu måste jag sova...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback