Dagens träningspass

Dagen börjar gå mot sitt slut och jag är otroligt trött. 
Ska bli super skönt att sova snart. Ligger nämligen redan i sängen och bara förbereder mig för att sova. Zzzzz. Men idag har varit en helt okej dag. Vi har dock bokstavligt talat suttit och skrivit på alla lektioner i skolan idag. Det blir lite jobbigt efter ett tag tycker jag, jag vill röra på mig men samtidigt älskar jag att skriva och jag brinner verkligen för det. Men imorgon är en ny dag och vi kommer börja dagen med tre timmar skrivstuga igen... Hmmmmm... Dock är jag väldigt stressad så det passar nog bra att få lektionstid. 

Annars så stannade jag lite i skolan och åkte sedan till mammas jobb och mötte upp henne där. 
Väl där så träffade jag på min bror, alltid lika trevligt. Men han gick och jag satt kvar och väntade på mamma. När hon var klar så gick vi hela vägen hem vilket tog lite mindre än 45 minuter och var lite mindre än 5km. Det var faktiskt uppfriskande! 

Jag stod för att laga mat. Otroligt komplicerat... 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback