Det tog 13 minuter att skriva detta inlägg

Klockan är 20:26 precis nu när jag skriver detta.
Vilket betyder att fotbollsgalan går på tv4. Nyss blev Zlatan intervjuad så jag är nöjd. Ska fortsätta å se hela. Jag får göra mig iordning för att sova i reklammerna istället, no time to lose förstår ni. 
 
Men annars har jag inte så mycket att berätta. 
Idag har det varit skola som ni förmodligen förstår... Idag fick vi reda på att vi har en ny regel i skolan där man inte får ha yttekläder på, för att det ser ut som man är påväg därifrån. Men då svarar jag med att skolan får höja värmen. Ska ändå på möte med rektorn imorgon så får se om jag tar upp det. Dock är vår rektor den bästa och man kan prata med honom om mycket. Han förstår och det går att föra en bra konversation med honom vilket jag tycker andra rektorer inte har, oftast blir de sura och irriterade. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Sitter också och kollar på fotbollsgalan, trots att jag inte är det minsta fotbollsintresserad ;)

2014-11-10 @ 21:34:19
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback