Fika kan man lägga mycket pengar på

Godmorgon! Har just nu rast så ni behöver inte tro att jag bloggar på lektionstid. 
Mitt tråkiga inlägg igår ber jag verkligen om ursäkt för. Det såg så sjukt tråkigt ut... 
 
Men nu när jag har lite mer tid över så kan jag berätta att jag gick i skolan och sedan efter skolan så skyndade jag mig fort till Skanstull där jag mötte upp en barndomsvän, Erica.Hon hade räknat ut att det var fyra år sedan vi träffades. 
Men jag tyckte att det inte ens kändes som vi hade varit isär. 
Vi var jättelika och vi bara pratade i flera timmar. Riktigt kul. 
Som hon skrivit på sin blogg också så är världen väldigt liten märkte vi...
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh så gott!! :D jag lägger sjukt mycket pengar på mat haha :P

2014-11-12 @ 09:49:57
URL: http://matildays.se
Postat av: Erica

Hahahaha neeeeej bilden!! :(

2014-11-12 @ 14:10:09
URL: http://nattstad.se/ericananny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback