För idag har varit...

Idag har varit en riktig hård dag. 
Jag hostar som att jag försöker få ut mina lungor, jag gjorde illa mig på idrotten så gick resten av dagen med bandage, jag kunde inte helt fokusera på en lektion, jag har varit sjukt törstig och hungrig i någon timme. Men det har också varit en bra dag. Jag har fått äta hamburgare till lunch, vi fick alla våra NewBody saker, jag har köpt en ny ryggsäck, jag har varit på Ikea och jag har fått tillbringa en god middag med min kära mor.

Men nu ligger jag här i min säng och borde sova. 
Känns tyvärr inte som fredag för mig eftersom jag jobbar imorgon... Och eftersom jag inte är helt hundra så borde jag ta tillfället i akt att sova och vila upp mig. 

Så kyss på er! 


En bild på mig och min underbara vän William som jag spendera bussresan hem med. 

Kommentarer
Postat av: S A R A

söt bild!

2014-11-15 @ 09:17:39
URL: http://sarafl.forme.se
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Krya på dig! :)

2014-11-15 @ 12:25:52
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback