Första natten

Nu är jag redo för detta igen. 
Och vad jag menar med det är att jag tänkte börja komma igång med bloggningen igen. För jag märker att när jag bloggar är det fler av er som tittar in och så fort jag missar en tag så försvinner ni och jag vet själv hur irriterande det är när en person som har en blogg slutar att blogga helt plösligt en dag. 
 
MEN jag har en bra bortförklaring. 
Jag har ju nämligen flyttat igår. Så inatt sov jag här för första gången, det var väldigt intressant... Inte för att jag hann tänka innan jag somna... Var ganska trött om ni inte förstod det och som toppen på moset var jag tvungen att gå upp åtta imorse. Min klocka ringde dock 07:40 imorse för att jag glömt stänga av det...
 
Men inatt får jag sova gott igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback