Fotomässan

Fotomässan idag var sjukt rolig. 
Och har nu bestämt mig för att köpa en kamera denna vecka och jag är hur taggad som helst! Gick på safari med Bingo Rimér idag på fotomässan och fick veta en massa smarta knep som man inte behöver så mycket pengar för. Skönt! Så taggad. 
 
Men ändå är jag klyven. 
Det är ju snart Jul och min pappas födelsedag! Vill inte att mina pengar ska ligga på noll i slutet av årskiftet. Men jag får börja att spara lön och studiebidrag redan nu. Hihi! Åh är så taggad! 
 
Dock var jag dum idag. 
Köpte inte Bingos fotobok. Hur korkad får jag vara?! Ångrar mig som sjutton så nu ligger jag här i min säng och bara kvider och tycker allt suger. AHHHH!!! Fan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback