Happy Meal

Trött trött trött. Fast ändå inte så trött. 
Sitter i vardags rummet i våran gröna fotölj, har precis matat in 3 godisbitar... Men jag är ju hungrig men eftersom jag väntar på Alex som åker alldeles för sent hemifrån så får jag svälta ett tag till. Ångrar dock de där godisbitarna lite nu, insåg nämligen att de inte var så goda. Men vad är det man brukar säga? Man ska aldrig ångra något som man trodde skulle vara bra. 
 
Annars så gick jag upp åtta imorse för att jobba. 
När jag väl var på jobbet så inleddes det med två sega timmar med nästa inga kunder. Men sen kom det lite men då gick jag även på lunchrast och sen när jag kom tillbaka så var det lagom lugnt. Så idag är faktiskt en av de lördagarna som inte varit så koasiga annars brukar det vara helt sjukt! Oftast är det barnfamiljer som kommer in och vill ha en Happy Meal. Undra hur många Happy Meal jag har gjort idag? 
 
 
Haha bilden har inget med inlägget och göra men tyckte det var så otroligt fint när jag gick hem nu på kvällen. 

Kommentarer
Postat av: Jennisbeauty

Mysig bild ju! :)

2014-11-15 @ 19:38:22
URL: http://www.jennisbeauty.blogg.se
Postat av: My Fredblad

Gud vilken mysig och fin blogg du har! :D

2014-11-16 @ 02:50:52
URL: http://fredblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback