Helgen är kommen och jag kunde inte ha mer fullt upp.

Äntligen är det helg och jag har fullt upp. 
Riktigt kul. Men jag tänkte dela med mig till er för att se om vi kanske ses på söndag? 
 
LÖRDAG: 
 
Imorgon det vill säga. Imorgon jobbar jag, dock har jag sovmorgon så det är jätteskönt.
Jobbar i ungefär fem timmar, men när jag är klar på jobbet så ska jag bege mig hem för att bara vila. 
Känns ganska skönt att bara få åka hem och slappa.
Tror verkligen jag behöver det. 
 
SÖNDAG: 

På söndag så ska jag till fotomässan med min kompis Julia. 
Ska bli super kul! Det är här jag undrar om jag kanske träffar någon av er?
Har ni intresse av foto? Och ska ni dit? 
Om ni ska, skriv det i kommentarsfältet så kanske vi ses där! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback