Kämpa

Första dagen tillbaka i skolan. 
Och det gick bra! Fick tillbaka mitt matematik prov, säger bara det. JAAAAAA. Satan vad jag är stolt över mig själv. Alla onsdagar jag suttit kvar i skolan i mer än två timmar och alla torsdagar som jag fått hjälp av min 'farbror' i två / tre timmar. Så jag är glad.

Efter skolan så var det dags för min att aktivera mig igen.
Jag skulle nämligen jobba. Från 15.00-21 varav jag fick ungefär 25 minuter rast och jag fick jobba över 10 minuter. Så ja, inte ett jättestort problem men man har ont i fötterna... 


 Selfie med Matias, soooo cjut <222

Kommentarer
Postat av: céline

svar: ja men ellerhur, man vill hitta något personligt! tack så mycket för tipsen! :)

2014-11-06 @ 08:01:55
URL: http://evaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback