Nervös

Idag är det sista dagen av mitt lov och jag är faktiskt lite nervös. 
Imorgon är det ju tillbaka till skolan och jag är lite nervös för att jag inte ska hinna med i plugget eller att jag ska vara för trött och inte kunna fokusera. Det är nog det värsta jag vet; när jag är så trött men verkligen vill plugga men inte kan för att jag är trött. Det har hänt flera gånger... Och jag blir så sur på mig själv då. 
 
Men innan jag börjar stressa upp mig för skolan...
... Så ska jag äta lunch med en massa klasskompisar idag. Bilder kommer förhoppningsvis. Dock har jag ingen mobil som fungerar... Haha dammmiit. Det enda jag kan göra är sånt som man kan göra utan internet och simkort. Det vill säga, fota och spela spel, typ. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback