Så som jag ser ut

Nu är jag äntligen hemma från jobbet och har satt på mitt finnmedel. 
Jag är inte en sådan person som känner mig obekväm utan smink men i dessa tre dagar har jag gått utan smink då jag glömde mitt hos mamma. 
Det har varit jättejobbigt. 
Jag har fått så otroligt många finnar dessa dagar. 
Jag som alltid gör fula miner på snapchat har i tre dagar gömt mig, läggt på filter eller fotat något annat. 
Lite tråkigt tyvärr, men det har inte gått. 
Jag har inte kännt mig bekväm. Har känt mig riktigt ful. 
Jag hatar verkligen att erkänna att jag inte varit bekväm utan smink dessa dagar eftersom jag alltid säger åt mina kompisar att skita i smink för att de är vackrare utan. 
VARFÖR lyssnar jag inte på mina egna råd.
Alla är vackra utan smink, naturligt! 
 
 
 
Bild på mig nu, med mitt finnmedel på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback