UNO

Denna dag har varit otroligt rolig! 
Typ... Jag känner iallafall att jag har varit produktiv idag. Vi började skolan med tre timmars skrivstuga, vilket gick bra. På rasterna så spelade jag UNO med lite kompisar. Sedan hade vi lunch och jag och Rebecca åt fisken, som var otroligt god! Mums! 


På lunchrasten körde vi över flera killkompisar i pingis.
Eller nått. Kul var det iallafall! Kändes otroligt skönt att få röra på sig ordentligt på rasten istället för att bara sitta still. Men efter en timmes rast var jag redo för lite studietid, ängnade de 90 minuterna som jag ängnade början av dagen åt, nämligen uppsatsen som ska in imorgon. Kom en bit på den lektionen också. Men sedan var det dags för lite mer UNO på rasten och sedan dags för sista lektionen, nämligen tyska. Gjorde mitt bästa, även fast jag inte vill skriva ut något här så kan jag berätta att lektionen inte gick så bra. Som resten av lektionerna som varit i Tyska tidigare. 

Efter skolan åkte jag dock till mammas jobb.
Därifrån gick vi hem igen. Skönt! Idag hade jag mycket bättre skor än igår, nämligen mina gympaskor. Skönt! 


Pluggade på med uppsatsen på kvällen och blev klar.
Så jag spenderade resterande tid på att kolla på Mordern family. Alltid lika kul. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback