Vår mysiga frukost imorse

Godmorgon eller nått. 
Jag vet inte riktigt om man kan kalla det för morgon längre. Klockan är faktiskt tjugo i två och jag hoppas många av er redan varit uppe i några timmar. Själv vaknade jag ungefär klockan tio. Jag gick upp och tog en dusch och tvättade äntligen mitt hår, skönt! Sen åt vi frukost och sedan gick vi ner till Coop och köpte mat. Vi ska ha gäster idag. Eller gäster å gäster. De är ju praktiskt taget en i familjen. 
 
Annars har jag inte så jättemycket att berätta. 
Eller jo. Radion ropade nyss ut att vi i Södra Sverige har haft sammanlagt två timmar (!!!) sol i hela november. Hur sjukt är inte det? Ge oss sol. Men jag kan iallafall berätta för er som inte är så sugna på att vara ute i det tråkiga vädret att jag har lite inlägg färdiga för er... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback