Varning

Efter allt stånkande och bånkande med alla flyttkartonger så har jag nu så ont i ryggen att jag knappt kan sitta. 
Så mitt tips till er är att ni inte ska flytta. Bo där ni bor till någon bär ut er. Men jag och mamma har dock varit på upptäcksfärd idag med våra cyklar, vi har cyklat runt hela området. Vi slutade med en tripp på Rusta och Coop. Sedan tillbaka hem för att jag skulle plugga. Vilket jag nu gjort. Men jag känner min ynka 1% smartare än vad jag gjorde när jag börja det vill säga inte så himla smart. Svårt var det också! Aja. 

Nu hade jag iallafall tänkt duscha med min nya duschkräm. 
Jag hoppas att jag hoppar ut ur duschen och luktar ljuvligt. För alla erans skull. Ni vill inte gå bredvid mig annars... Tro mig...
 
 
Från min och mammas cykeltur när vi återställde vårat kalloriförråd. 
 
 
Och den nya 'washen' som ska få mig att lukta underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback