Dag 2 av ledighet

Vaknade såklart runt sju idag. 
Men det är okej eftersom vi dragit tillbaka klockan en timme men ändå, det kändes ju en aning onödigt. Men sen dess har jag kollat på en massa youtube klipp såklart... Just nu kollar jag på The Voice Kids, herregud säger jag bara! Applåder till er alla.
 
Annars då?
Jo jag har satt på ägg och gjort frukost till mig själv. Så nu väntar jag bara på mamma och att hon ska göra klart sina frukost. Hon har nämligen varit ute och sprungit nu innan frukost, jag kunde tyvärr inte följa med för jag har en galen hosta och lite ont i halsen så jag avstod. Bättre att avstå en gång än att behöva avståd flera gånger bara för att man träna en gång sjuk. 
 
 
En liten selfie på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback