Dagens planer och snapchat

Godmorgon!!!! Idag har jag egentligen vaknat halv elva om vi inte dragit tillbaka klockan det vill säga, annars så vaknade jag halv tio ungefär. 
Riktigt skönt måste jag säga. Ganska komplicerat det här med att dra tilbaka klocka en timme. Man blir ju en aning förvirrad...
Idag är planerna att duscha och fräsha upp mig och sedan plocka ihop en till kartong från mitt rum, sedan ska jag även plocka ihop en väska som ska hem till pappa. Sen vid halv fem ska jag gymma med pappa och hans kompis och sedan hem och äta middag med min styvfamilj, det vill säga, min styvmor och mina styvbröder Django och Leo. Men kvällen avslutas nog med galan Tillsammans för cancer på 7:an. 
Innan dagen fortsätter så ska jag bara ligga kvar i sängen ett tag till...
 
 
Jag som alltid är glad i skolan... Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback