Q / A

Q - Jag är tacksam för mitt svar, en sådan kamera använder vi i skolan och jag har en själv. Du kan ju komma hit och ta en av skolans? Blir ju billigt :)
 
A - Hej Julia! Som du skriver att du heter! Då får jag ta och tacka för din kommentar. Vad tycker du om kameran om jag får fråga? 
Ja! Det låter ju sjuktsmart och billigt. 
Får lägga upp en plan! 

Sen har jag även en till fråga till dig, 
eftersom jag inte vet något annat om dig än att du heter Julia. 
Så skulle det vara jättekul om du kunde skriva vad du heter mer eller om jag känner dig.
To many Julia to handle of my friends ;-) 
Om du inte vill att alla ser så skriv gärna i det i kommentaren så behöver jag inte publicera kommentaren.
 
KRAM! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Jag älskar den! Lätt att använda och full av olika funktioner. Super bra för blogg foto och privat fotografering! KÖP DEEEN

2014-10-06 @ 10:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback