Söndag den 19 oktober tvåtusenfjorton

Har precis ätit upp den underbara potatis och purjolöksoppan som mamma har lagat ikväll. 
Så underbart gott. Tack snälla mamma. Men nu sitter vi här med varsin låda som en vis person skulle sagt, haha. Men vi har det bra ändå. 
Idag har jag plockat ihop, tittat på Gossip Girl, pluggat, träffat kvinnan som ska flytta in i vår lägenhet och handlat. Kulkul, är så trött men ändå så glad. Har planerat att träna lite sedan duscha och sedan se på någon film med min moder. Låter som ett bra avslut på söndagen. Skulle behöva plugga matte, men jag fastna vid Gossip Girl. Helvete vad man kan förstöra för sig själv ibland. Men imorgon har jag inte planerat att göra något förutom det jag precis planerade, vilket är att ha matte-maraton... 
 
Kul måndag helt enkelt! Denna vecka kommer bli grymt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback