Tjugosjunde oktober tvåtusenfjorton

 
 
 
Tog en promenad igår. 
Och se så mysigt det var! Så otroligt vackra färger ute. Blir helt kär! Men det känns ändå som att löven mest har fallit innan de hunnit ändra färg. Kanske på grund av att det har regnat så mycket med tanke på att löven ligger i en blöt klump på marken. 
 
Idag hämtade pappa mig hemifrån mamma runt tre. 
Därifrån fick jag köra runt pappa och sedan tillslut hem till pappa. Vi var hemma i ungefär 15 minuter och sedan så drog vi vidare till ett nytt gym som är i samma byggnad som pappa har jobbat på och även samma gym som min bror har fixat belysningen och elen på. 
Men det var sjukt härligt att få träna idag. Ska göra det imorgon med... Men jag ska även träffa lite kompisar och kolla på träningskläder! 

Kommentarer
Postat av: zeb

Åh vad mysigt det låter :)

2014-10-27 @ 22:29:11
URL: http://zebgra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback