Tredje dagen av höstlovet

Och idag vaknade jag halv tio igen. 
Så himlans skönt att få sova ut på VARDAGAR! Hittills har jag sett ungefär två till tre avsnitt av Gossip Girl. Samtidigt som jag försökt klura ut min dag. Idag ska jag ha kul! Ska alldeles strax äta lite lunch sedan drar jag och gymmar och sedan så börjar min dag. Wohop! 
 
Även fast jag är så taggad på höstlov. 
Så är jag så trött innerst inne och ärligt talat, det jobbigaste med dagarna är att ta sig upp ur sängen och faktiskt göra saker. Men när jag väl börjat har jag så kul så det är lugnt. 
Håller dessutom på att smida lite planer för resten av veckan även fast de inte är så stora. 
 
Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig höstlovs dag 
 
 
Starka pappa 

Kommentarer
Postat av: Jennisbeauty

Skönt med gym!

2014-10-28 @ 14:35:59
URL: http://www.jennisbeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback