Martin, William och Filip - TACK

Denna vecka har varit kaos. 

Så jag passar på att be om ursäkt att jag inte har bloggat men jag har inte haft en sekund över. 
Vilket jag inte har nu heller men vi säger att jag har det. 
 
Idag är det dags för visning på min och mammas lägenhet! 
Ska bli riktigt spännande faktiskt. 
Måste se lite av människorna som går ut och in, så tänkte sätt mig någonstans och tjuvkika. 
Hihi.
 
Annars så hoppas jag att jag ska hinna med att plugga.
 
Igår jobbade jag och 30 minuter innan jag sluta så kom mina kompisar och överraskade mig. 
William och Filip stod bakom en kö och vinkade. 
Gud så glad jag blev. 
Sedan kom även Martin. 
Ni är underbara! 
TACK ♥

Så igår var jag med de, vi åt middag på Max... 
Och sedan åkte vi till Filip och spelade kort och så vidare. 
Hade verkligen skitkul! 
 
Martin, William och Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback