Något roligt att berätta...

Ja jag har faktisk något sjukt kul att berätta. 

Jag ska faktiskt flytta vi (mamma) skrev på kontraktet i onsdags. Så snart smäller det. Vi har redan haft en mäklare hemma hos oss och på måndags så ska mäklaren ta fotografier på vår lägenhet.

Sen är det dags att börja packa och slänga. Ska bli otroligt kul! Spännande! 

Vi ska flytta till Hägersten, så det blir närmare landet. Och förmodligen lite närmare skolan (?). 

Känns dock lite konstigt att flytta ifrån Tyresö. Men det är nog dags nu. Om några år så flyttar jag ändå hemifrån. 

Självklart kommer jag fotografera mycket och hålla er underrättade. Men om det skulle vara så att jag inte skriver/bloggar någon dag så vet ni ju varför! 

Puss på er så länge. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback