LEG DAY

Nu har jag pluggat i snart en timme och varit på gymmet i två timmar. Duktigt om jag får säga det själv! Nu har jag även ätit lite mat för att jag varit så jäkla hungrig! Det var väldigtgott om jag får säga det själv. Nu hade jag tänkt måla min naglar... Trött på att plugga nu så nu ska jag bara softa och titta på Scandel på Viaplay och som sagt måla naglarna. 
 
Men körde ben idag på gymmet. Skönt! Jag testade på några nya övningar idag så det är riktigt najs! När jag väl slutade att träna så sjukttrött, trodde nästan att jag skulle tuppa av, men jag gjorde det! Och nu känns det så bra! Älskar att träna på onsdagar, det är nästan ingen på gymmet, underbart! Nästan allt för mig själv... ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback