Äntligen

Har inte haft en sekund ledigt idag. 
Började dagen med skola och slutade 16:00 då jag åkte hem och hämtade mina träningskläder. Sedan skyndade jag till gymmet och började träna vid fem ungefär. Började att springa i 7 minuter sen var det ben som gällde. Avslutade lite mer än en timme senare och gick och mötte pappa. Vi handlade lite sen gick jag hem och han vidare för att köpa lite fler saker. Jag duscha när jag kom hem. Sen var vi bortbjudna på middag och kom därifrån för 10 minuter sen.

Men nu är jag så trött att ni får nöja er med lite snapchat bilder.





Kommentarer
Postat av: Nora

Svar: Det gör jag! Åh vad kul att du känner igen mig. Tycker mig känna igen dig också. Hur är allt på Sjöins? Trivs du? :)

2014-11-26 @ 11:23:06
URL: http://noracederins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback