En kniv i halsen

Goooodmorgon världen. Eller iallafall bloggen.
Idag är det söndag och jag vaknade och gick på toa och upptäckte att jag blödde näsblod. Sen kan jag heller inte prata för jag har så ont i halsen. Igårkväll när jag och Alex var på väg hem till mig klockan halv ett på natten så grät jag medan jag gick för att det gjorde så ont i halsen. Så det var riktigt kaos igår och nu på morgonen. Dessutom så jobbade jag igår, men då var jag absolut inte såhär sjuk. Utan då var jag endast torr i halsen så att jag hostade då och då. Men men. 
 
När jag skulle sluta så kom Alex till mitt jobb. 
Vi åkte hem till mig och pratade och sedan åt vi middag och drog vidare till hans kompisar någonstans i Farsta. Det var riktigt najs. Men med tanke på att jag gick upp 07.50 igår morse så var jag en aning trött om vi säger så. Så vi drog hem vid tolv. Sen har jag ju berättat resten. ;-) 
 
 
Här sitter jag nu med varm saft i min fina Barcelona mugg och skriver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback