Julavslutning

 
Idag var det julavslutning i skolan. 
Och jag kunde inte varit gladare. Jag och tre andra av hela tvåan i skolan fick ta emot ett pris. Mitt pris blev Årets Solstråle. Och just nu sitter jag här flera timmar senare och är fortfarande lika glad. Tack världens bästa skola. Fick ett Diplom som nu är inramat och ett biopresentkort på 150kr. Fick även Marabou Oreo för min inverkan i elevrådet. Sen kom jag och Rebecca på tredje plats i ett Quiz och fick ta emot Marabou Non Stop choklad. 
 
Efter skolan åkte jag, William, Filip och Markus till Haninge. 
Vi åt pizza till lunch och sedan så köpte vi julklappar. När jag kom hem sex timmar senare så spenderade jag 20 minuter till att städa trappuppgången då det var min tur i lägenhetshuset jag bor i. Trevlans. Men nu ska jag återgå till mina kompisar på skype och även till Sims. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback