Klyven

Imorse när jag gick upp för att bege mig till jobbet så sken solen. 
I en sådan stund har jag sådan lust att fota och det var precis vad jag gjorde. Det blev en fin bild. Men när jag sedan var på väg till tunnelbanan så var det så vacker och jag försökte ta bilder med mobilen men de blir inte så bra. Inte så bra som de skulle blivit om det varit med min systemkamera. Allt jag ville just då var att gå på en promenad med en systemkamera och bara fota allt fint. Men nej. Tunnelbanan och jobbet kallade. Dessutom har jag ingen systemkamera. 
 
Just nu känner jag mig mest klyven på om jag vill köpa mig en. 
Kanske? Det kostar en del, men jag jobbar massor och kan faktiskt unna mig en. Men sen då... Om jag köper en men sedan inte använder den, hade det varit i onödan? Kommer jag använda den? Är det onödigt mycket pengar? Objektiv kommer man köpa fler, ännu mer pengar där. Så frågan är: Är den nödvändig? Vill jag köpa mig en? 
 
Hjälp mig... 
 
Bilden från imorse. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica Antonsen

Köp en lätthanterlig för nybörjare, prisvärt. Det är lätt värt det (:

2014-12-30 @ 01:19:06
URL: http://nouw.com/ericananny
Postat av: Nicole Lagerkvist

va inte så snål mot dig själv...

Svar: <3
Ida

2014-12-30 @ 22:54:22
URL: http://lagerkvist.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback