Konsten med att vara sjuk

Dag två av att vara sjuk. 
Igår sög dagen. Natten till måndag var hemsk. Jag låg och vred mig om vartannat jag frös och svettades, jag hostade så att jag höll på att spy och jag var helt säker på att jag höll på att dö för att jag mådde så dåligt. Så på måndag morgon (dvs igår) vaknade jag av alarmet och mamma som stängde av alarmet och så somnade jag om. Vaknade runt elva och svajade runt då jag var så snurrig. Men jag åt frukost och ställde mig i duschen. Jag gjorde mig iordning och sedan så gav jag mig iväg till Vårdcentralen. Mamma hade bokat tid för mig för längesen så det hade inte med min förkyldning att göra. Men jag åkte till vårdcentralen och var där 40 minuter tidigare då jag är snabbare än SL. Kollade sedan upp min mage och ska åka tillbaka för att lämna blodprover, så de kan kolla vad som är fel med min mage. De kanske säger att de måste hugga av den. Vem vet? ;-)
 
Idag har jag iallafall satt min fot i skolan. 
Men jag stannade inte, var endast där för att hämta pluggsaker. Men imorgon är jag tillbaka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback