Nacka Forum

Idag var det dags. 
Idag var det nämligen fredag. Yes! Så skönt. Åkte efter skolan till Nacka forum med en massa kompisar för att gå runt och checka lite men inte hittat så mycket. Men vi avslutade kvällen med att äta på TacoBar underbart. ♥ Precis det jag ville ha. Så otroligt mysigt. 
 
Men annars så har jag såklart varit i skolan. 
Började dessvärre tidigt och hade matematik som första lektion. Sen hade jag idrott och då fick jag tyvärr en riktigt hårt kastad boll i ansiktet. Så jag var ganska ostabil i början. Jag började må dålig och mådde tillslut illa dessutom så fick jag grym huvudvärk. Men sedan så mådde jag bättre så det var ju skönt. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Härliga bilder :)

2014-12-06 @ 18:51:47
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback