Det är dags nu

Det här med bloggandet  går inte alltid så bra. 
Men jag har en bortförklaring. Igår så var jag nämligen å jobbade en långtid och efter det så kom Alex och mötte upp mig. Har inte träffat honom sen mitten av december då han har varit i Österrike och åkt skidor. Det var mysigt att träffa honom igen.
Och i fredags så åkte jag och mamma in till stan och gick runt å shoppade i stan, fick med mig hem en blus och en eyeliner. Jättenöjd! Blusen ska jag ha på mig på min födelsedag som är om 10 (!!!!) dagar. Så kul, men jag är lite rädd också. Fatta vad gammal jag blir? 18 år, 18 (!!!!). Aja ingen idé att få panik nu. Det kan jag ha om 9 dagar. 
 
Morgondagens planer är att...:
Träna och fira min kusin som fyller 14 år snart. Längtar som sjutton efter att träna. Jag måste börja träna. Jag har mål och jag är bestämd som fan att klara de. Jag SKA. Jag vet vad jag vill och vad jag kan. Jag har mål som jag vet att jag kan klara av men som jag fortfarande måste kämpa för, så det är bara att sätta igång. Har faktiskt bestämt mig. Veckan efter min födelsedag så ska jag försöka vara nyttig. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Österberg

WoopWoop, klart du kan göra det! Du är tillräckligt envis för att klara det, jag tror att du kan klara ditt mål! :D

2015-01-05 @ 02:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback