Födelsedagar hit och dit

Nu sitter jag här, min middag blev en banan och flera godisbitar. 
Dock så har jag varit på 14-års kalas och ätit där runt två så kanske inte så konstigt...? Men men. Imorse ringde klockan på 09:00 men jag lyckades på nått sätt snooza till klockan 10:00. Visst är jag duktigt. Gick upp och åt en ägg macka, supergott! Sen cyklade jag iväg till gymmet där jag var en timme. Men det var verkligen inte min dag att träna?! Förstår inte. Men imorgon ska jag nog träna med pappa så det blir superkul. Då får jag träna lite ben tror jag + mage. Har bestämt mig för att få tillbaka mina magrutor som jag nästan hade förut. Komsi komsi. 
 
Annars då?
Jo jag sitter och tänker så det gör ont. Mina släktingar och familj vill att jag ska skriva en önskelista och jag vet inte riktigt vad jag vill ha så det är svårt... 
 
Vad brukar ni önska er i födelsedagspresent? 
 
- En dag då mina kompisar stylade mig...

Kommentarer
Postat av: Emma Österberg

Fett snygg!

2015-01-07 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback