Första dagen av det nya året.

Hoppas ni har haft en underbar nyår. 

De har iallafall jag haft. Jag var hemma hos min kompis Filip med William, Markus, David, Olle, Tyra, Sandra, Alec, Matteo och en vän till Matteo. Vi hade jättekul, satt å åt god mat, nämligen tacos. Mums. Sedan så umgicks vi mest å lyssnade på musik. Lite senare mot kvällen så blev jag uttråkad så jag och några till gick ut å byggde en snögubbe. Fin fint. Som Alec och Markus sedan smällde sönder. Men men. Vid tolvslaget så skålade vi och Alec sköt iväg lite fyrverkerier, varav två smälldes nere vid oss. Livrädd var jag iallafall. 

Idag vaknade jag klockan åtta för att... 

Bege mig till jobbet. Spännande va? Haha... Nej men jag hade faktiskt kul! Det har inte varit så mycket att göra så jag har stått och vikt Happy Meal kartonger ungefär hela dagen. Superskönt. Slutade klockan fyra och då kom mamma in och ville ha lite mat. Mums. Jag gick och bytte om sen gick vi in på Coop och köpte varsina pizzor som vi senare ska värma i ugnen. Så gott! Annars så tänkte jag bara vila. Men vi höres senare.

 

Kommentarer
Postat av: Emma Österberg

Kan inte du göra en "årsresumé" på året här på bloggen där du delar upp månaderna, skriver lite och lägger in bilder? Älskar att läsa sådan inlägg & roligt och se :)

2015-01-02 @ 03:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback